Zadržite vjerne kupce s digitaliziranim programima vjernosti na Messaging kanalima

DIGITALNO RJEŠENJE ZA VAŠ LOYALTY PROGRAM

Kupci lako prepoznaju prednosti programa vjernosti (loyalty programa) i često im se pridružuju, ali ih ne koriste aktivno – najčešće ih na to podsjete sami prodavači u trgovinama. To se događa zbog niza razloga kao što su nedostatak strategije i poticaja na aktivno korištenje programa od strane brenda, ili nevoljkost korištenja fizičke kartice od strane samih korisnika.

Međutim, programi vjernosti u kombinaciji s messaging kanalima omogućuju Vam lakšu, kontinuiranu interakciju s Vašim najvjernijim kupcima.

Najveća prednost digitalnih programa vjernosti za krajnje korisnike je to što ne moraju nositi fizičku karticu sa sobom niti pamtiti pristupne podatke. Dovoljan im je mobilni telefon, koji ionako uvijek imaju uz sebe. Program vjernosti može se kombinirati sa SMS-om ili pak digitalizirati – pomoću chatbota ili messaging aplikacija, primjerice Vibera.

Pomoći ćemo Vam uspostaviti program vjernosti krojen prema potrebama Vaše tvrtke, na kanalima koje Vaši kupci preferiraju.

Kontakt aufnehmen

MOGUĆNOSTI DIGITALNOG PROGRAMA VJERNOSTI

Slanje jednostavnih obavijesti s posebnim pogodnostima radi povećanja broja konverzija.

Kupci aktivno koriste programe vjernosti kad ih se kontinuirano informira o ponudama i pogodnostima, te kada brzo i jednostavno mogu provjeriti stanje svojih bodova. Messaging kanali su idealno sredstvo za to.

 

Jednostavna prijava u loyalty program samo s brojem telefona.

Korisničko ime, lozinka i fizička kartica nisu potrebni. Jedino što korisnik mora zapamtiti je vlastiti broj mobitela.

 

Pretvorite jednokratne kupce u ambasadore brenda korištenjem digitaliziranog loyalty programa.

  • Naučite kako da pridobijete još kupaca, pridružite se našem loyalty programu uzAkviziciju kupaca.
  • Dijalog marketingpokazuje vam kako podići odnose s kupcima na još višu razinu.

Segmentacija i slanje personaliziranih ponuda vjernim kupcima.

Segmentiranjem kupaca možete slati poruke s ponudama baziranima na njihovim preferencijama, potrošačkim navikama i slično.

Interaktivni razgovori i slanje neodoljivih ponuda koje će kupci odmah pročitati.

Jednostavni predlošci poruka u Messaging aplikacijama mogu poboljšati komunikaciju s Vašim kupcima i pomoći Vam da održavate kontinuirani kontakt s njima kroz interaktivne razgovore.

 

Obogatite svoj CRM sustav vrijednim podacima prikupljenim kroz digitalni program vjernosti.

KONTAKT