Omogućite kontaktiranje Vaše korisničke podrške putem najpopularnijih komunikacijskih kanala.

ZAŠTO OMNICHANNEL KORISNIČKA PODRŠKA?

Današnji korisnici preferiraju personalizirani pristup i očekuju da se njihovi upiti riješe brzo i učinkovito. Klasična telefonska korisnička podrška omogućava pristup 1-na-1, ali često zahtijeva dugo čekanje na red. Chatbotovi, SMS i Messaging aplikacije poput Vibera, WhatsAppa, Telegrama i ostalih nude najbolje od dva svijeta – individualnu komunikaciju bez čekanja u redu.

Koristeći Messaging kanale štedite resurse i pružate korisnicima jednostavnu i učinkovitu podršku. Naravno, to ne znači da se morate u potpunosti odreći telefonske komunikacije – ona i dalje može biti dio Vaše korisničke podrške, ali obogaćene s još više kanala nego dosad.

Približite se korisnicima i učinite svoju korisničku podršku učinkovitijom korištenjem Omnichannel pristupa.

KONTAKTIRAJTE NAS

NAPREDNIJA KORISNIČKA PODRŠKA UZ OMNICHANNEL

Podaci o korisnicima i povijest razgovora na svim kanalima objedinjeni na jednom mjestu.

Ako sve podatke o korisniku imate na jednom mjestu, lakše ćete komunicirati s korisnicima, čak i kad su u pitanju reklamacije.

Korištenjem automatiziranih chatbotova korisnicima ste dostupni uvijek i svugdje.

Ako chatbot ne može pomoći korisniku, uvijek postoji rezervna opcija preuzimanja komunikacije od strane agenta korisničke podrške.

Sve više tvrtki danas koristi chatbotove, društvene mreže i Messaging aplikacije za direktnu komunikaciju s kupcima.

Korisnici danas pažljivo biraju koji će kanal koristiti za slanje upita i reklamacije. Ipak, zbog praktičnosti i brzine najčešće odabiru chat.

OMNICHANNEL OMOGUĆAVA BOLJI ODNOS S KUPCIMA

Ako svojim kupcima i korisnicima omogućite glatku komunikaciju na svim kanalima svoju ćete korisničku podršku podići na novu razinu.

Omnichannel pristup omogućava vašim zaposlenicima da budu u toku s kupcima na svim kanalima. Bilo da je riječ o pozivu, SMS-u ili porukama na messaging aplikacijama – uvijek ćete znati što korisnici žele.

Svaka faza korisničkog putovanja zahtijeva drugačiji pristup. Omnichannel korisnička podrška vam omogućava da zadovoljite zahtjeve korisnika u svim fazama i na svim kanalima koje oni koriste.

CENTRALIZIRANI SUSTAV KORISNIČKE PODRŠKE

Proširite svoj CRM, ticketing ili pak webshop sustav s našim Omnichannel rješenjem za korisničku podršku.

Korištenjem novih komunikacijskih kanala doseći ćete nove grupe korisnika i povećati zadovoljstvo postojećih korisnika.

Analitika će Vam pomoći da optimizirate učinkovitost vašeg tima za korisničku podršku.

Pratite interakcije s korisnicima na svim kanalima i smanjite nepotrebni gubitak vremena kako biste pružali najbolju moguću podršku te ujedno optimizirali resurse.

Omogućite svojim agentima pružanje najbolje moguće korisničke podrške putem popularnih komunikacijskih kanala.

Kontaktirajte nas