Jednostavno dođite do novih kupaca slanjem promocija i ponuda putem mobilnih kanala

AKVIZICIJA NOVIH KUPACA PUTEM MESSAGING KANALA

SMS i Instant Messaging aplikacije najučinkovitiji su način za komunikaciju s današnjiim kupcima. Šanse za to da poruke koje pošaljete putem mobilnih kanala budu pročitane čak su četiri puta veće nego da ih šaljete e-mailom.

Kroz ciljano i personalizirano oglašavanje na mobilnim kanalima možete vrlo lako doći do novih kupaca. Jedina prepreka za uspjeh jest dobiti njihovu privolu, odnosno podatke za kontakt. Međutim, postoje brojni načini za dobivanje privole i obogaćivanje Vaše baze podataka, kao što su organizacija nagradne igre, slanje kupona ili popusta, itd.

Slanjem ponuda i promocija putem SMS-a i Messaging aplikacija možete proaktivno doći do kupaca tamo gdje oni provode najviše vremena – na svojim mobilnim telefonima.

Pokazat ćemo Vam kako privući nove kupce putem mobilnog marketinga na Messaging kanalima.

Kontakt aufnehmen

KAKO DOBITI PRIVOLU NOVIH KUPACA

Budite transparentni – korisnicima dajte jasno do znanja kada ćete ih i zašto kontaktirati.

Ako pravovremeno odgovorite na sva korisnička pitanja, lakše ćete dobiti njihovu privolu.

Umjesto da od korisnika direktno zatražite broj telefona, potaknite ih da Vam se oni prvi jave.

Personalizirane kampanje koje pozivaju korisnike da poduzmu prvi korak učinkovite su za prikupljanje korisničkih brojeva.

Messaging kanali su vrlo učinkovit alat za zbližavanje tvrtki i kupaca.

Nakon što prikupite korisničke podatke i brojeve telefona, možete započeti ciljane Messaging kampanje kako biste pridobili nove korisnike, promovirali svoje proizvode i osnažili vjernost kupaca.

  • SMS i Messaging aplikacije izvrsni su alati za poticanje prodaje jer imaju najveću stopu otvaranja.
  • Mobilni kanali osiguravajukontinuiran dijalog Dialog s kupcima i osnažuju vaš odnos s njima.

Tijekom prve registracije korisnici će najvjerojatnije dozvoliti da se njihov broj telefona koristi u marketinške svrhe.

Važno je da korisnicima ukažete na prednosti koje će propustiti ukoliko odbiju dati privolu za korištenje njihovog broja u marketinške svrhe.

Nagradne igre i natječaji najbolje privlače pozornost.

Možete vrlo jednostavno organizirati nagradne igre putem SMS-a i Messaging aplikacija, a one su iznimno učinkovit alat za akviziciju kupaca.

Kao što je važno da od korisnika prvo zatražite privolu za slanje marketinških kampanja, važno je i da im omogućite da tu privolu povuku u bilo kojem trenutku.

Messaging aplikacije omogućuju Vam da s kupcima komunicirate na interaktivan i zabavan način.

Pozovite potencijalne kupce da se pretplate na Vašu uslugu i promotivne ponude.

Prikupite kontakte ciljanim marketinškim kampanjama putem mobilnih kanala i pretvorite ih u nove kupce, brzo i jednostavno.

KONTAKT