Komunicirajte na svim kanalima putem naše Omnichannel Messaging platforme

ZAŠTO KORISTITI OMNICHANNEL ?

Način na koji komuniciramo konstantno se mijenja. Instant Messaging aplikacije poput Vibera ili WhatsAppa postale su norma među krajnjim korisnicima i uz povećanu upotrebu one dobivaju na važnosti za poslovnu komunikaciju, bilo da se radi o slanju obavijesti i informacija ili promotivnoj komunikaciji i prodaji.

Međutim, teško je biti prisutan na svim Messaging kanalima istovremeno ako za to nemate prave alate.

Naša Omnichannel platforma omogućava Vam upravo to – komunikaciju na svim kanalima koje Vaša publika preferira svakodnevno. Pomoću nje možete voditi dijaloge čak i u slučaju da primatelj promijeni svoj uređaj, lokaciju ili aplikaciju. Cijelu komunikaciju možete voditi putem jedinstvenog, intuitivnog sučelja.

Stvorite Omnichannel strategiju za vaše poslovanje.

 

Razgovor na različitim Messaging kanalima

Vodite dijalog sa svojom publikom putem svih popularnih kanala.

Interaktivni, bogati sadržaj

Osigurajte vrhunsko korisničko iskustvo i pozovite korisnike na interakciju koristeći sve funkcionalnosti različitih kanala.

Globalna isporuka unutar nekoliko sekundi

S konekcijama širom svijeta i pametnim usmjeravanjem, možete dosegnuti preko 3 milijarde korisnika na kanalima gdje su prisutni svakodnevno.

Poboljšajte cjelokupnu komunikaciju prema svojoj ciljnoj publici, kolegama ili partnerima korištenjem naše platforme.

KONTAKT AUFNEHMEN
whatssapp-business-provider

GLAVNE ZNAČAJKE - OMNICHANNEL PLATFORMA

Omnichannel-Messaging-Platforma Omnichannel-Messaging-Plattform-mobile-hrvatska
  • Efektivna, skalabilna i višenamjenska
  • Praćenje i evaluacija dostupnih rezultata
  • Sukladna sa GDPR-om
  • Čišćenje brojeva za ažurne kontaktne liste
  • Pametno usmjeravanje sa globalnim konekcijama
  • Posebno testiranje, produkcija i postavke
  • Sigurnost sa vrhunskim nadzorom
  • Moderna infrastruktura na vlastitom cloud servisu u Zürichu

JEDNA PLATFORMA UZ SVE KOMUNIKACIJSKE POTREBE - OMNICHANNEL BUDUĆNOST POSLOVNE KOMUNIKACIJE

Jedno Omnichannel sučelje, višestruke mogućnosti

Jedinstveno sučelje koje dozvoljava integraciju postojećih sustava kao što su CRM i korisnička podrška.

omnichannel-messaging

Pametno usmjeravanje

Naš sustav automatski uči i postavlja kanale putem kojih možete najbolje doći do Vaših korisnika. Bilo da je to SMS, WhatsApp, Voice ili RCS, prisutni ste svugdje.

 

Intelligentes Routing

Uz naše dugogodišnje iskustvo i tehničko znanje, povezujemo tvrtke sa korisnicima te omogućavamo olakšanu komunikaciju

Precizne kontaktne liste

Naša Omnichannel platforma osigurava da je Vaša baza podataka korisnika uvijek ažurirana. Dolazi s integriranom MSISDN-lookup funkcionalnošću.

omnichannel-komunikacija

Analitika u stvarnom vremenu

Svaka poruka je prikazana u analitici te zbog toga imate mogućnost mjerenja učinkovitosti kampanja u stvarnom vremenu.

omnichannel-analitika

Povežite se s Vašim korisnicima i publikom na svim kanalima putem naše Omnichannel platforme. Besplatna evaluacija strategije.

KONTAKT AUFNEHMEN
whatssapp-business-provider

Omnichannel Marketing FAQ

1. Zašto Omnichannel?

Omnichannel rješenja unaprjeđuju vašu poslovnu komunikaciju na višu razinu. Svaka interakcija s kupcem utječe na kredibilitet vaše kompanije - ako ona olakšava i unaprjeđuje proces kupnje ili korisničkog iskustva, osiguravate zadovoljstvo vaših korisnika.

2. Što je Omnichannel messaging?

Omnichannel messaging najučinkovitiji je način za ostvarivanje dvosmjerne komunikacije s korisnicima. Taj se proces odvija kroz više komunikacijskih kanala istovremeno, putem samo jednog sučelja. Takav način komunikacije i prikupljanja podataka omogućava vam pristup cjelokupnoj komunikaciji i svim informacijama na jednom mjestu, što može uvelike unaprijediti vašu korisničku podršku, prodaju, marketinške rezultate, i zadovoljstvo vaših korisnika.

3. Kako započeti s Omnichannel strategijom?

Pri kreiranju omnichannel strategije važno je na prvo mjesto staviti potrebe korisnika, s ciljem postizanja što jednostavnijeg korisničkog iskustva - za svaku uslugu, na svakom kanalu. Uz našu pomoć i uporabu adekvatne tehnologije za komunikaciju, kreiranje kampanja, i preciznu analizu podataka, imate sve potrebne preduvjete za provođenje omnichannel strategije, a i ostvarivanje efektivne komunikacije na svim kanalima.

4. Koje su prednosti Omnichannel kampanja?

Omnichannel marketinške kampanje omogućavaju vam da se prilagodite potrebama korisnika slanjem personaliziranih poruka na svim kanalima. Jedna od naših platformi, OmniCampaign, može vam pomoći u postavljanju početne kampanje, te uvidom u podatake kampanje možete nadalje prilagođavati vašu marketinšku strategiju i pratiti njezine rezultate

5. Zašto je Omnichannel idealno rješenje za vaše korisnike?

Cilj Omnichannel komunikacije je prilagoditi poslovnu komunikaciju vašim korisnicima, u vidu slanja personaliziranih kampanja, povećanja prodaje, slanja podsjetnika, itd. Ako su vaše usluge dostupne korisnicima čim im one zatrebaju, postižete zadovoljstvo korisnika isključivo na temelju vaše lake dostupnosti i pristupačnosti. Slanje različitih kampanja putem messaging kanala također je i među financijski najisplatljivijim načinima za ostvarivanje izravne promocije.