NEUES AUS DER BRANCHE

OmniDialog – budućnost interakcije s kupcima je napokon ovdje

Kako su Instant Messaging aplikacije zauvijek promijenile odnose s kupcima

Još ne tako davno, tvrtke su komunicirale sa svojim kupcima i pružale im korisničku podršku isključivo putem telefona ili komunikacijom „licem u lice“. Tijekom 1980-ih godina počela se koristiti IVR (Interactive Voice Response) tehnologija, a 1990-ih godina masovno se počeo koristiti internet (email, web stranice tvrtki, chat uživo, itd.), što je komunikaciju učinilo neposrednijom.

Ipak, prava revolucija u načinu komunikacije između tvrtki i krajnjih korisnika dogodila se početkom 2000-ih godina – s izumom društvenih mreža i Instant Messaging aplikacija. Prije nego što su se Instant Messaging aplikacije počele masovno koristiti, tvrke su bile te koje su određivale na koji način će ih krajnji korisnici kontaktirati. Danas pak kupci očekuju da će im tvrtke i njihova korisnička podrška biti dostupni na istim komunikacijskim kanalima koje oni svakodnevno koriste u interakciji s obitelji i prijateljima. Kupci su ti koji određuju sredstva komunikacije, a tvrtke te koje se moraju prilagoditi ako žele uspjeti u današnjem kompetetivnom okružju.

Novi komunikacijski kanali i novi izazovi

Komunikacijski kanali poput WhatsApp-a, Facebook Messengera, Vibera, Telegrama i drugih, otvorili su put novim izazovima u komunikaciji između tvrtki i njihovih klijentata. Ponašanje kupaca drastično se promijenilo tijekom posljednjih desetljeća. Današnji kupci su osnaženiji, zahtjevniji i znaju što žele – pogotovo kada je riječ o dostupnosti tvrtki na njihovim omiljenim komunikacijskim kanalima. Sve veća upotreba društvenih mreža i Instant Messaging aplikacija kod korisnika je stvorila potrebu za trenutnim odazivom i konstantnom dostupnošću.

Prema HubSpotovom istraživanju, 90% kupaca očekuje trenutni odgovor na njihov upit, odnosno u roku od 10 minuta. Budući da imaju bezbroj mogućnosti pred sobom, kupci očekuju brzo, jednostavno i personalizirano korisničko iskustvo.

Budućnost komunikacije je omnikanal komunikacija

Tvrtke se posljednjih godina suočavaju sa sve većim pritiskom da korisnicima budu dostupne na više komunikacijskih kanala. Kupci imaju bezbroj mogućnosti da stupe u kontakt s tvrtkama, a svaki od njih ima različite preferencije kada su u pitanju komunikacijski kanali. Kako bi ispunile sve veća očekivanja kupaca, tvrtke se moraju usredotočiti na stvaranje optimalnog iskustva na omiljenim komunikacijskim kanalima svojih kupaca.

Budući da s vremenom raste broj novih digitalnih komunikacijskih kanala i novih tehnologija, u fokusu je omnichannel komunikacija. Cilj omnichannel komunikacije je pružiti visokokvalitetno, besprijekorno i dosljedno korisničko iskustvo na više kanala istovremeno.

Upoznajte OmniDialog – platformu za učinkoviti dijalog s korisnicima na više kanala istovremeno

Kako bismo zadovoljili posebne potrebe današnjih potrošača te malih i srednjih tvrtki, razvili smo platformu koja omogućuje besprijekoran dijalog između njih na svim popularnim komunikacijskim kanalima današnjice.

OmniDialog je primarno stvoren za one tvrke koje žele uspješno komunicirati sa svojim kupcima i partnerima putem raznih komunikacijskih kanala, koristeći jedinstveno centralno sučelje. OmniDialog omogućava tvrtkama da budu dostupne svojim kupcima ma gdje god se oni nalazili.

Koristeći OmniDialog, Vaš agent može odgovoriti korisniku na njegovom omiljenom komunikacijskom kanalu, a ako problem ne može riješiti tamo, slučaj može jednostavno prenijeti na drugi komunikacijski kanal i tamo pružiti bolju uslugu. Time se smanjuje nezadovoljstvo i poboljšava korisničko iskustvo.

OmniDialog ima niz jednostavnih, korisniku prilagođenih funkcionalnosti koje omogućavaju agentima da brzo i lako komuniciraju s korisnicima, a pruža i mogućnost obogaćivanja korisničke baze vrijednim podacima.

Osim toga, OmniDialog nudi obogaćenu komunikaciju i najpopularnije komunikacijske kanale dašanjice, kao što su: SMS, WhatsApp, email, Facebook Messenger, Instagram, Threema, Telegram, Viber, Web Chat i drugi.

Značajke OmniDialoga

Zahvaljujući nizu značajki za povećavanje produktivnosti i uštedu vremena, koristeći OmniDialog agenti mogu efikasno voditi više razgovora istovremeno i postići maksimalne rezultate u minimalnom vremenu.

  • Poruke sa svih kanala na jednom mjestu – poboljšajte učinkovitost s pregledom svih poruka sa svih kanala na jednom mjestu
  • Povijest komunikacije – pružajte izvrsno korisničko iskustvo s kronološkim pregledom poruka koji čuva kontekst svakog razgovora
  • Bulk poruke – šaljite masovne marketinške ili informativne poruke određenoj grupi korisnika i uštedite vrijeme
  • Interne bilješke – pišite interne bilješke tijekom razgovora s korisnicima i iskoristite ih kasnije kako biste poboljšali korisničko iskustvo
  • Upravljanje ulogama – definirajte uloge administratora i agenta te prilagodite pristup platformi
  • Predefinirane poruke – smanjite vrijeme odaziva agenta i uštedite vrijeme s predefiniranim porukama
  • Offline poruke – kreirajte automatske poruke i pružajte podršku korisnicima čak i izvan radnog vremena
  • Obogaćena komunikacija – obogatite svoju komunikaciju s emojijima, slikama, videima, glasovnim porukama, dokumentima, itd.
  • Jednostavni DialogBot – automatizirajte komunikaciju s kupcima kreirajući jednostavnu chatbot logiku s predefiniranim pitanjima i odgovorima
  • CRM integracija – obogatite svoju bazu korisničkim podacima i šaljite personalizirane ponude

Jeste li spremni za novo doba komunikacije?

Kako bi se prilagodile zahtjevima suvremenih potrošača, tvrtke moraju biti tamo gdje su i njihovi korisnici – na njihovim pametnim telefonima.

Ako želite prijeći na omnichannel komunikaciju i poboljšati svoje interakcije s klijentima – kontaktirajte nas putem e-maila ili LinkedIna.

Interessiert an der Zusammenarbeit?

Kontakt aufnehmen

NEUES AUS DER BRANCHE